1000 Heroz



Alle kennis die de mens in de loop der eeuwen over 1000 Heroz heeft vergaard, is nu op het internet beschikbaar, en wij hebben die voor u op een zo toegankelijk mogelijke manier gebundeld en geordend. Wij willen dat u snel en efficiënt toegang krijgt tot alles wat u over 1000 Heroz wilt weten; dat uw ervaring plezierig is en dat u het gevoel hebt dat u echt de informatie over 1000 Heroz hebt gevonden waarnaar u op zoek was.

Om onze doelstellingen te bereiken hebben wij ons niet alleen ingespannen om de meest actuele, begrijpelijke en waarheidsgetrouwe informatie over 1000 Heroz te verkrijgen, maar wij hebben er ook voor gezorgd dat het ontwerp, de leesbaarheid, de laadsnelheid en de bruikbaarheid van de pagina zo aangenaam mogelijk zijn, zodat u zich kunt concentreren op het wezenlijke, het kennen van alle beschikbare gegevens en informatie over 1000 Heroz , zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over iets anders, wij hebben het al voor u geregeld. Wij hopen dat wij ons doel hebben bereikt en dat u de informatie heeft gevonden die u zocht over 1000 Heroz . We heten u dus van harte welkom en moedigen u aan om te blijven genieten van de ervaring van het gebruik van scientianl.com .

1000 Heroz
1000heroz icon.png
App icoon
Ontwikkelaar (s) RedLynx
Uitgever (s) RedLynx
Platform (en) iOS
Vrijlating 8 juni 2011
Genre (s) Puzzel-platform
Modus (s) Een speler

1000 Heroz is een puzzelplatformspel ontwikkeld en in eigen beheer uitgegeven door RedLynx . Het werd op 8 juni 2011 uitgebracht voor iOS- apparaten. Het is uniek omdat er elke dag een nieuw niveau is geïntroduceerd sinds de release, en dat zal blijven duren totdat er 1000 dagen zijn bereikt. Online klassementen voor het nieuwste niveau zijn 24 uur open, daarna worden ze gesloten.

Het spel kreeg over het algemeen positieve recensies. Aggregate website Metacritic rapporteert een geaggregeerde score van 74/100, waarbij de meerderheid van de individuele reviews een 70/100 ratio of hoger scoort. Critici prezen het concept van een nieuw speelbaar niveau elke dag, en noemden het concurrentie binnen het spel.

Gameplay

1000 Heroz is een op fysica gebaseerd puzzelplatformspel. Het doel van elk level is om zo snel mogelijk de finish te halen; snellere tijden leveren betere beloningen op. De fysica van de game is overdreven, waardoor een gevoel van verminderde zwaartekracht ontstaat. Het is uniek omdat elke dag sinds de release tot 1000 dagen sinds de release een nieuwe held en niveau wordt geïntroduceerd. Elk vorig niveau en elke held blijven speelbaar na hun eerste introductie. Niveaus zijn ontworpen om kort te zijn en het kan minder dan 30 seconden duren om te voltooien. Er zijn aangepaste competities waarmee spelers een netwerk van vrienden kunnen creëren om mee te concurreren. Leaderboards zijn opgenomen om concurrentie tussen vrienden en wereldwijd aan te moedigen.

Ontwikkeling en marketing

1000 Heroz werd op 31 maart 2011 onthuld door ontwikkelaar RedLynx voor het iOS- platform. "We hebben 1000 Heroz ontworpen om duizend dagen mee te gaan, dus of je nu elke dag speelt of slechts af en toe speelt, er is altijd iets nieuws voor je", verklaarde RedLynx Creative Director Antti Ilvessuo. "Het is een nieuw idee, waar u vanaf het begin uw dagelijkse dosis Heroz kunt krijgen." De game werd uitgebracht op 8 juni 2011. Ontwikkelaar RedLynx legde uit dat de game slechts een week later een miljoen keer opnieuw was opgestart. Elke herstart vertegenwoordigt een nieuwe poging om een niveau te spelen. "Meer dan 1 miljoen herstarts in zo'n korte tijd - voor een nieuw soort spel als dit - is opmerkelijk", aldus Tero Virtala, CEO van RedLynx. Op 26 augustus 2011 is er een update uitgebracht voor de game. Ondersteuning voor meerdere aangepaste vriendencompetities, nieuwe gameplay-elementen, snellere personages en andere functies werden geïntroduceerd. Het werd gratis om te spelen op 22 november 2011.

Begin 2012 gebruikte een man het spel om zijn toenmalige vriendin een aanzoek te doen. Ze speelden het spel dagelijks samen. Hij nam contact op met de ontwikkelaar om te vragen of ze een banner aan een finishlijn konden plaatsen om de vraag te stellen. RedLynx accepteerde het verzoek en op 12 januari 2012 werd het level inclusief de banner actief in het spel. "Het duurde ongeveer vijf seconden voordat het haar raakte en toen was ze in tranen en vroeg ze gewoon 'hoe'", Zei de man. Het verhaal kreeg media-aandacht van mediakanalen zoals Pocket Gamer , Metro en Kotaku .

Ontvangst

1000 Heroz ontving bovengemiddelde recensies van critici. De game heeft een totale score van 74/100 bij Metacritic . Van de negen genoemde beoordelingen waren er zes 75% of hoger, terwijl de overige drie 60% of hoger waren. De hoogste score was dat van een 90% goedkeuring rating van de revisor AppSmile, terwijl de laagste 60% goedkeuring kwam van Edge ' reviewer s.

De criticus van het tijdschrift Edge was van mening dat, hoewel de game een solide platformgame was, het niet "voelde alsof iets [consumenten] binnen een maand zouden spelen, laat staan drie jaar." De game werd vergeleken met de populaire Trials- franchise van RedLynx . De recensent was van mening dat hoewel de touchscreen-bediening sterk was, de game niet de blijvende aantrekkingskracht had die de Trials- games wel hebben. Keith Andrew, adjunct-hoofdredacteur van Pocket Gamer , was het daar niet mee eens. Hij merkte op dat de " 1000 Heroz ' s reeks dagelijkse races [maakt het spel] ongetwijfeld moeilijk neer te zetten." Andrew legde ook uit dat het spel strategische elementen vereist om de topscores op de wereldwijde ranglijsten te halen, waardoor er waarde voor herhaling ontstaat.

De recensent van AppSmile prees de tekenfilmstijl van de game en de eenvoudige, responsieve bediening. De recensent bekritiseerde het feit dat spelers niet terug konden naar vorige niveaus en hun wereldwijde klassementstijden konden verbeteren. Nissa Campbell van Touch Arcade legde uit dat levels weinig tijd kosten om te voltooien en dat de korte tijd spelers kan verleiden om elke dag te spelen en te strijden om hoge scores. Jason D'Aprile van Slide to Play gaf hoge cijfers voor levelontwerp en noemde het "slim". Hij noemde meerdere paden naar de finish, verschillende obstakels en objecten zoals springplanken als items die leidden tot het sterke ontwerp. D'Aprile verklaarde dat 1000 Heroz een "snelle, goedkope gaming-oplossing voor onderweg" was.

Referenties

Externe links

Opiniones de nuestros usuarios

William Van Der Molen

Eindelijk een artikel over 1000 Heroz dat makkelijk te lezen is., Bedankt voor deze post over 1000 Heroz

Erna Van Der Linde

Goed artikel over 1000 Heroz

Koen Van De Ven

Dank je voor dit artikel over 1000 Heroz , net wat ik nodig had., Dank je voor dit artikel over 1000 Heroz , net wat ik nodig had.

Sandra Stevens

In deze post over 1000 Heroz _ heb ik dingen geleerd die ik niet wist, dus ik kan nu naar bed gaan

Niels Peeters

Ik werd getroffen door dit artikel over 1000 Heroz , ik vind het merkwaardig hoe goed gemeten de woorden zijn, het is als...elegant., Eindelijk, een artikel over 1000 Heroz