007: Kwantum van troost



Alle kennis die de mens in de loop der eeuwen over 007: Kwantum van troost heeft vergaard, is nu op het internet beschikbaar, en wij hebben die voor u op een zo toegankelijk mogelijke manier gebundeld en geordend. Wij willen dat u snel en efficiënt toegang krijgt tot alles wat u over 007: Kwantum van troost wilt weten; dat uw ervaring plezierig is en dat u het gevoel hebt dat u echt de informatie over 007: Kwantum van troost hebt gevonden waarnaar u op zoek was.

Om onze doelstellingen te bereiken hebben wij ons niet alleen ingespannen om de meest actuele, begrijpelijke en waarheidsgetrouwe informatie over 007: Kwantum van troost te verkrijgen, maar wij hebben er ook voor gezorgd dat het ontwerp, de leesbaarheid, de laadsnelheid en de bruikbaarheid van de pagina zo aangenaam mogelijk zijn, zodat u zich kunt concentreren op het wezenlijke, het kennen van alle beschikbare gegevens en informatie over 007: Kwantum van troost, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over iets anders, wij hebben het al voor u geregeld. Wij hopen dat wij ons doel hebben bereikt en dat u de informatie heeft gevonden die u zocht over 007: Kwantum van troost. We heten u dus van harte welkom en moedigen u aan om te blijven genieten van de ervaring van het gebruik van scientianl.com .

007: Kwantum van troost
Quantum of Solace Cover Art.PNG
Noord-Amerikaanse Xbox 360-coverart
Ontwikkelaar(s) Treyarch
Beenox (PC, Wii)
Eurocom (PS2)
Vicarious Visions (DS)
Uitgever(s) Activiteit
componist(en) Christopher Lennertz
Serie James Bond- videogames
Motor IW 3.0
Platform(s) Microsoft Windows
Nintendo DS
PlayStation 2
PlayStation 3
Wii
Xbox 360
Uitgave
  • EU : 31 oktober 2008
  • NVT : 4 november 2008
  • AU : 19 november 2008
genre(s) First-person shooter
Third-person shooter (DS/PS2)
Modus(s) Singleplayer , multiplayer

007: Quantum of Solace is een first-person shooter uit 2008( third-person shooter voor Nintendo DS en PlayStation 2) , gebaseerd op de films Casino Royale en Quantum of Solace . Ontwikkeld door Treyarch voor PlayStation 3 , Xbox 360 , Wii en pc (extra portering door Beenox ), Eurocom voor PlayStation 2 en Vicarious Visions voor de Nintendo DS , was de game de eerste James Bond-videogame die werd uitgegeven door Activision , die de Bond-licentie van EA in 2006. De game was ook de eerste metde stem en gelijkenis van Daniel Craig , evenals die van Judi Dench , Eva Green , Mads Mikkelsen , Olga Kurylenko en Mathieu Amalric .

Het spel werd uitgebracht op 31 oktober 2008 in Europa, 4 november 2008 in Noord-Amerika en 19 november 2008 in Australië. De game ontving over het algemeen gemengde recensies van critici, waarbij de PlayStation 2-versie de beste recensies ontving.

Verhaal

Het spel begint met James Bond die Mr. White ontvoert , een lid van de voorheen onbekende criminele-terroristische organisatie Quantum. Terwijl hij en M White ondervragen, worden ze aangevallen door de verraderlijke MI6- agent Henry Mitchell, die wordt gedood door Bond terwijl White ontsnapt. Later bespioneert Bond een bijeenkomst van Quantum-leden en fotografeert ze; onder hen is Dominic Greene , een bekende milieuactivist.

Het spel springt vooruit naar de crashlanding van Bond in Bolivia , waar Greene land probeert te kopen. Tegen die tijd heeft Bond Camille Montes ontmoet die wraak zoekt tegen generaal Medrano, die probeert de Boliviaanse regering omver te werpen. Bond ontdekt dat Medrano Camille's familie heeft vermoord en daarom wil ze wraak. Bond vertelt Camille over de dood van zijn voormalige geliefde Vesper Lynd en vertelt over de gebeurtenissen in Casino Royale . De speler volgt de plot van Casino Royale , van Bond die Mollaka achtervolgt door Madagascar, Bond die het Science Center infiltreert om Dimitrios te vermoorden, Skyfleet redt van Carlos, Bliss vermoordt op weg naar Montenegro, Vesper ontmoet, Le Chiffre redt van Steven Obanno en zijn mannen , Vesper redden van Le Chiffre en uiteindelijk Vesper en Gettler confronteren in Venetië, waar Vesper sterft, waarna het terugflitst naar het heden.

Bond en Camille komen al snel aan bij een hotel midden in de Boliviaanse woestijn. Daar bespreken Greene en Medrano het land dat Greene wil kopen; Greene financiert Medrano's poging om de regering omver te werpen in ruil voor het land dat hij wil. Bond en Camille breken de ontmoeting af; Camille doodt vervolgens Medrano terwijl Bond Greene doodt. Tijdens het gevecht worden de brandstofcellen van het hotel ontstoken; Bond en Camille weten te ontsnappen uit het hotel voordat het ontploft. Ze verlaten het gebied in een MI6-helikopter. In de slotscène wordt onthuld dat Mr. White en Guy Haines MI6-debriefings en updates over de missies van 007 bekijken. Het spel eindigt met een scène waarin Bond buiten het huis vertelt aan M dat hij naar binnen gaat.

Gameplay

PlayStation 3, Xbox 360, Wii en pc

De zevende-generatieversie van de game is een first-person shooter , vergelijkbaar met andere games zoals Call of Duty (ook ontwikkeld door Treyarch), maar de game schakelt over naar third-person wanneer hij dekking zoekt, en heeft ook extra takedown-mechanica en snelle evenementen. De Wii-versie van het spel bevat bedieningselementen die zijn afgestemd op de Wii-afstandsbediening en biedt offline multiplayer met gesplitst scherm met maximaal 4 spelers, wat de andere versies niet hebben.

Playstation 2

De PlayStation 2-versie van de game, ontwikkeld door Eurocom, is een over-the-shoulder third-person shooter, net als een eerdere Bond-game 007: Everything or Nothing . Deze versie sluit de missies uit die zich afspelen op de luchthaven van Miami, in de trein en in Venetië, maar voegt een nieuwe missie toe die zich afspeelt in de dokken, en alle niveaus hebben iets andere niveau-ontwerpen in vergelijking met de versies van de zevende generatie. Deze versie heeft ook geen multiplayer, zowel online als offline.

Nintendo ds

De DS-versie van het spel is anders ontworpen dan zijn console-tegenhangers. Het spel wordt gespeeld met de DS zijwaarts gehouden en is in de derde persoon. De bewegingen van Bond worden bestuurd door de stylus over het touchscreen te slepen. Acties (zoals het afvuren van een wapen) worden uitgevoerd door op pictogrammen op het touchscreen te drukken, terwijl de knoppen van de DS zijn gedegradeerd tot het initiëren van hand-tot-handgevechten. Er zijn 6 wapens in deze versie. De verhaallijn die gevolgd wordt door de DS-versie is ook anders. Het karakter van Camille wordt helemaal afgesneden, de openingsmissie op White's Estate wordt vervangen door een trainingssimulatie op het MI6-hoofdkwartier en, na het vechten tegen straatbendes in Bolivia, vinden de laatste missie en baasgevechten tegen Greene en Mr. White plaats bij Guy Haines' Herenhuis. Net als de PS2-versie heeft de DS-versie geen multiplayer.

Multiplayer

PlayStation 3, Xbox 360 en pc

  • Bond Versus : Eén Bond speelt tegen zes andere leden van de 'Organisatie'. Bond zal winnen als hij twee van de drie bommen onschadelijk maakt, of anders elk lid van de organisatie uitschakelt. Om het spel eerlijker te maken heeft Bond twee levens, kan hij alle vijanden zien en kan hij elke wapenset gebruiken (terwijl de leden van de organisatie slechts 3 basisopties hebben). De organisatie wint als Bond twee keer sterft of als hij niet binnen de tijdslimiet twee bommen onschadelijk kan maken.
  • Teamconflict : Basis Team Deathmatch van MI6 versus de 'Organisatie'.
  • Golden Gun : Dit is een standaard free-for-all conflict, met als hoofddoel 100 punten te scoren. Eén punt wordt gescoord voor een moord met normale wapens, of voor het oppakken van de Golden Gun, terwijl moorden terwijl u de Golden Gun vasthoudt (of de persoon ermee doodt) scoort 6. De winnaar is de eerste die 100 punten of het hoogste aantal scoort. punten in de toegewezen tijdslimiet.
  • Bond Evasion : Er zijn twee teams, MI6 en The Organization. Een speler van het MI6-team wordt willekeurig aangewezen als Bond en dus als de VIP. MI6 wint de ronde als Bond bij het ontsnappingspunt kan komen, of als de hele organisatie is uitgeschakeld. De organisatie wint als Bond wordt verhinderd om binnen de tijdslimiet te ontsnappen, of als hij sterft.
  • Territoriumcontrole : basiswedstrijd van een team dat een punt moet beheersen om punten voor hun team te verdienen.
  • Klassiek : Spelers beginnen met een GF 18 A ( Glock 18 ). Wapens en explosieven worden rond het level voortgebracht om op te rapen.

Bij het spelen in Multiplayer worden credits verdiend op basis van het aantal behaalde punten. Deze worden in valutaformaat gebruikt om verdere verbeteringen en upgrades aan te schaffen. Deze kunnen worden besteed aan het ontgrendelen van nieuwe wapens, explosieven, gadgets (zoals verhoogde gezondheid of betere nauwkeurigheid) en bijlagen voor wapens. De upgrades kunnen in willekeurige volgorde worden verzameld, in plaats van in een vaste volgorde, en kunnen worden gestapeld.

Wii

  • Conflict : Dit is een death-match. Maximaal vier spelers strijden tegen elkaar om zoveel mogelijk kills te scoren in een selecteerbaar aantal minuten.
  • Rush : Dit is een missie death-match. Alle spelers (maximaal vier) nemen het tegen elkaar op en krijgen bepaalde missies toegewezen die ze in een selecteerbaar aantal minuten moeten voltooien.
  • Teamconflict : het doel is om de meeste kills te krijgen voor het spelersteam (organisatie versus MI-6). De teams kunnen op elke manier worden samengesteld (3 vs 1, 2 vs 2, 4 vs 0, in een wedstrijd met vier spelers). Er is een tijdslimiet van 15 minuten.
  • Team Rush : Dit is een teamspel. Het doel is om specifieke missies te doen voordat het andere team dat doet, en dat allemaal terwijl je in leven blijft. 15 minuten is de tijdslimiet.

Ranking systeem van de Wii is hetzelfde als Mario Kart Wii ' online is. Spelers beginnen bij 5000 punten en kunnen punten winnen of verliezen, afhankelijk van hoe goed ze hebben gespeeld. De 5000 punten zijn voor elke spelmodus apart, een speler kan bijvoorbeeld 5350 punten hebben in Conflict en 5000 punten in Rush of Team Rush.

Muziek

De muziek voor het spel is geschreven door componist Christopher Lennertz , die de strijkers voor zijn partituur in het buitenland opnam, maar daarna koperblazers, percussie en gitaar opnam met leden van de Hollywood Studio Symphony in Los Angeles in de Capitol Records Studios . Het spel bevat een ander themalied dan dat van de film, "When Nobody Loves You" (geschreven door Richard Fortus en Kerli ; uitgevoerd door Fortus, Kerli en David Maurice; geproduceerd en gearrangeerd door David Maurice). Het nummer speelt over een openingstitelreeks in de Bond-traditie die eigendom is van het spel, maar is gebaseerd op de (pre-credits) achtervolgingsreeks uit de film.

Ontvangst

007: Quantum of Solace kreeg gemengde recensies. Het aggregeren van beoordelingswebsites GameRankings en Metacritic gaven de PlayStation 2-versie 76,50% en 73/100, de Xbox 360-versie 68,73% en 65/100, de pc-versie 68,50% en 70/100, de PlayStation 3-versie 67,17% en 65/100, de Nintendo DS-versie 63,00% en 65/100 en de Wii-versie 54,55% en 54/100.

Referenties

Externe links

Opiniones de nuestros usuarios

Margot Goossens

Eindelijk een artikel over 007: Kwantum van troost dat makkelijk te lezen is., Bedankt voor deze post over 007: Kwantum van troost

Ron De Ruiter

Ik vind de site leuk, en het artikel over 007: Kwantum van troost is het artikel dat ik zocht

Thea Reinders

In deze post over 007: Kwantum van troost_ heb ik dingen geleerd die ik niet wist, dus ik kan nu naar bed gaan

Elise Berg

Ik werd getroffen door dit artikel over 007: Kwantum van troost, ik vind het merkwaardig hoe goed gemeten de woorden zijn, het is als...elegant., Eindelijk, een artikel over 007: Kwantum van troost